Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

جییییییییییگر!

به طرز اسفناکی به تنبلی مفرط مبتلا شدم!! یعنی حاضرم با تنبل درختی تو مسابقات جهانی تبلانس رکورد بزنم!!!

همچینم اینجا بهار نیست که بگم دچار سندرم خستگی بهاری شدم.

دو ماه دیگه باید اولین رونوشت تزم رو تحویل بدم و دریغ از یه خط که نوشته باشم! اصلا بگو یه جمله که خونده باشم! بماند که این تز نوشتن فقط 30 درصد کار می باشد و 70 تای باقی صرف امور دوخت و دوز می شود!!!!!

البته که کلا احساس ضعف در اقصا نقاط بدنم مشهوده. حالا نمیدونم اثرات آنتی بیوتیکایی بوده که این مدته عین نقل و نبات خوردم، یا چی؟

میگما این کلا قرمزی امسال یه جیگر داره، خب؟

اون منم!

یعنی هفته پیش شده بودم یه جیییییییگر به تمام معنا!!!

فکر کنم از تنظیمات پیش فرض خارج شدم!


نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ

این تنبلی همه گیر شده .ما هم

واقعا؟؟

heti سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://khalehhetiking.persianblog.ir/

این تنبلی همه گیر شد ماهم

زنجبیل دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:26 ق.ظ



امین هزار بار برای دعای خوبت

دوست میدارمت بسیار بانو جان


بانو فدای شما دوست بسیار بسیار بسیار دوستداشتنی

ریحان دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

سال نو مبارک عزیزم،امیدوارم سال خیلی خیلی خوبی پیش رو داشته باشی

ممنون دوستی. برای شما هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد