Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

دوازده ژوئن!

دیروز ظهر با رییس موزه قرار داشتیم که ببینیم جریان نمایشگاه چی میشه! بعد یه ساعت مجله ورق زدن و زیر کولر نشستن، آقا تشریفشون را آورده و همه چیز خیلی طبیعی پیش رفت حتی برگه های اداری رو هم داد که پر کنیم بعد نمیدونم چی شد یهو زد کانال دو! یهو قاطی کرد گفت اصلا شما چرا همه با هم نیامدید؟ (خب آخه ما 4نفر از 8تا رفته بودیم) بعد باز یهو قاطی کرد که اصلا این رفتارتون پروفشنال نبود و باید خیلی زودتر میومدید از من سوال میکردید!! دیگه خیلی قاطی کرد گفت اصلا شما برای جولای آماده نیستین!!!!

یعنی من نفهمیدم این یهو مثبت منفیش چسبید به هم؟ گرمش شد؟ چی شد؟ اینجوری شد؟؟

دیگه حالا ول کن هم نبود و شروع کرده بود از انرژی های کائنات و نیروی تفکر مثبت و از این چیزا رفته بود منبر! حالا ساعت 5 هم من باید توی سرویس می بودم که برم خونه!! هیچی دیگه شد 5 و من دیگه میخواستم بگم آقای پروفسور! اوسا! رییس! بسه جان من! بعد حالا من که از اون سخنوریا و تاخیر نمایشگاه ناراحت نبودم که، از اینکه جا مونده بودم کلافه شدم :( دیگه زنگیدم الف که بیچاره گفت میام دنبالت :( دیگه با خانوم و آقای شین اومدن دنبال من و خب چون خانوم و آقای شین اومده بودن که الف تنها نباشه بعد ما هم شام مهمونشون کردیم!


* این که خدا یه جایی از این دنیای بزرگ یه دوست خوب و مهربون برات گذاشت خیلی خیلی خوبه. خدایا مرسی که یه خواهر خوب برام یه جایی گذاشته بودی و من الان پیداش کردم و خیلی خیلی خوشحالم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ܓ♥ فرزانه ♥ܓ چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:20 ب.ظ http://fari.blogfa.com

یهو یادت افتادم گفتم بیام یه سری بزنم وبلاگت
روزهات قشنگ و شاد عزیز

ممنون فرزانه عزیزم. ببخش که این روزا اینقده کمرنگم شاید هم بی رنگ!
تابستون شاد و آرومی برات آرزو میکنم

اشیه پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ http://hesse-eshg-hadizarei.blogfa.com

•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•..
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*.*•. .•*..*•. •*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.............................................
سلام خوبی.وبلاگ قشنگی داری خوشم اومد اگه وقت

داشتی به منم یه سر بزن اگه از وبلاگم خوشتون امد

لینکم کن خبر بده لینکت کنم.ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد