Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

18 مِی!

بر اساس تحقیقات به عمل آمده حدود یه دو هزار سالی میشه که من یه کلمه ناقابل هم اینجا ننوشتم و احتمالا از اون بدتر یه چهارهزار و هفصد سالی هم هست یه کامنت خشک و خالی و بدون هیچ اسمایلی هم برای دوستای بلاگی ننوشتم!

خب جا داره من همینجا مراتب شرمندگی و خجالتمندی خودم را شدیدا اعلام بدارم و همچنین اعام بدارم که به طرز ظالمانه ای تحت اشغال علم و دانش و درس و مخش و از این موجودات بیگانه بودم و هستم فعلا!!!

یعنی قبل تَرِش هم یه مقادیری افسردگی نمیدونم فصلی چی چی اومده بود سراغم که اصلا داغونا، له له! ولی خب اساسا یه مقداری با الف جان صحبت نموده و مقادیری مواد قندی و پروتئینی به بدن رسانده تا از شر اون مرض خلاص بشم!!!

الان هم در حال حاضر مثلا آمدم نشستم تو استودیو که مثلا بنشینم سر این تز مسخره که فقط 30% نقش سازنده داره در تحصیل من، اما خب زهی خیال باطل زهی تفکر محال! تازه نشستم یه کم حالم جا بیاد ببینم این مدته دنیا دست کی بوده؟ کی خونه کدوم اختر خانمی رفته و کی لباس دکلته نارنجیشو با کفشِ گلفِ نارنجیِ مخملی شووورش ست کرده!!!

البته که این تز هم در حد یک نسخه اولیه باید تا ساعت 9:30 صبح سه شنبه رو میز اوستا باشه. گفتم در جریان باشید!

ها گفتم اوستا، الان اون یکی اوسّاهه نشسته اونور استودیو نمیدونم چی چی داره با کی کی بلغور میکنه و اصلا هم متوجه نیست من یه خروار سوال دارم که باید برای من تفهیم کنه!! هی اوسا با شمام، منو نیگا. ها اینور. ای بابا اوستا!!!


اردیبهشت دوستداشتنی من هم دیگه داره به آخرش نزدیک میشه و لیدی جان به مناسبت سالروز خجسته و فرخنده چشم گشودن به این جهان، یک دانه دوربین از همونا که همیشه دلش میخواست، از الف جان دریافت نمود. مبارکه. ممنان الف آقا :))


این حس دلقک گونه  نه تنها در مواقع حساس بلکه در شرایط بحرانی هم کلا حضور فعال به هم میرسونه گویا!

نظرات 10 + ارسال نظر
مانیا (مالزی نشین) جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ http://notepad.persianblog.ir

هی ننه جان... به مقشات برس، برس...
دوربین هم مبااااااااااااااااااااااااااارکا. ایشاللو همش باهاش عکسای خاطره انگیز بگیری

هی قربان شما ایشاللو خدا قسمت کنه دورهمی یه عکسی بگیریم

nafiseh شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ق.ظ

tavalodet mobarak, ishalah shamaye 100 salegi ro khamosh koni, khanom man daram miram iran kari nadsari /

ممنون عزیزم.
قربون محبتت که به یادم بودی. ایشالا که خیلی خیلی بهت خوش بگذره و حسابی هم جای من غذاهای خوشمزه بخور

آلما شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

امان از این دست افسزدگیهای فصلی، ماهی، سالی، قرنی و.....

یعنی اصلا یه وضعی

ریحان یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

همین که همه چى خوبه ما راضى هستیم

آره والا منم خودم راضیم

زنجبیل یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ب.ظ

ای بابا اییین همه مشغله و این هوای بهاری .چه ناهمگئن

تولدت مبارک بانوی استوایی

بعضی وقتا فقط میگم خدارو شکر که این همه مشغولم..
یه دنیا ممنون زنجبیل دوستداشتنی

فلفل خانم سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ http://fellfoli.persianblog.ir

کجااااایی تو دختر؟!!!
مبارم باشه عزیزم دوربین نو

هستم ولی خسته ام
موتوشکرم فلفل خوشگلم

ساره چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ http://pooolak.blogfa.com

چشم ما روشن .چه عجب!
خانم هنرمند یه لطفی بکن آدرس چند تا سایت مدل لباس برام معرفی کن که فیلتر هم نباشن!

به روی چشم

نگین پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلام
مسی از کامنتت دوس جونم فک کردم دیگه دوسم نداری و مثه خیلی های دیگه تو نت از من و نوشته هام حتی شاید زده شدی...
واسه همین مدتی بود سعی میکردم جز اونایی که مطمئنم از رو میل میان تو وبلاگم واسه کسی کامنت نذارم که فک نکنه مجوبره بیاد پیشم .
اگه نه خیلی وقتا یادت میفتادم و میخوندمت

مسی به خاطر کامنتت عزیزم
از استوا چه خبر ؟

سلام نگینی عزیز
نه بابا این حرفا چیه دختر جون! ببین عاشقی و هزار درد و بلا دیگه!! من این چن وقته بدجور سرم شلوغ بوده به خدا و گرنه که همیشه از خوندن نوشته هات لذت میبرم و خودت هم میدونی چرا
و اینکه خیلی هم خوشحال میشم که برام کامنت بزاری دختر جون!
استوا هم سلام میرسونه! همه چی امن و امان

مریم پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:26 ب.ظ http://ruzanehayman.wordpress.com

سلام خانوم گلی
تولدت مبارک دختر بهار
نمیدونم چرا خیلی دوست دارم...راس میگم بخدا

سلام به روی ماهت
یه دنیا انرژی گرفتم از این کامنتت اینقدر که خودت خوووووبی

nanazi شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://ml6.blogsky.com

خواستم تولدم رو بهت تبریک بگم عزیزم.
حالا خواستییییییییی تولد تو هم مبارک باشه ....

به به مبارکا! من و شما نداریم که

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد