Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

هنوزم این کامنت دونی پوکیده می باشد!

هنوز مشکل مسخره پابرجاست!!!

من همه کامنت هارو تایید کردم ولی بدون جواب :(

اما این باعث نمیشه که نیام بخونمتون، فعلا از روی اجبار تبدیل به لامپ سوخته شدم :(


* ساره جون : برنج باسماتی همون دانه بلند خودمونه.

* ام طاها: وااااااااای مبارکه مامان خانمی. حسابی راه افتادیا :)) کلی هیجان انگیز شدم :*

* فنچ عزیزم: دلم برات تنگ شده بود.


و با تشکر از همه عزیزانی که با توجهات گستردشون خوشحالم کردن.


نظرات 2 + ارسال نظر
ساره چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ http://pooolak.blogfa.com

مرسی عزیزم من دیگه خیلی وقته ترکش کردم .

یعنی ضرر داشت؟ کلا این دانه بلندا ضرر دارن یعنی؟

آلما چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

ولی ما که میتونیم نظر بذاریم

آخ جون درست شد. حالا دیگه منم میتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد