Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

30 نوومبر

سلامون علیکم و رحمت و برکات خدا هم برای شما!

حالا این کامنت دونی درست شده، من نیستم! وضعی شده ها.

گفته بودم که پروفسور خواسته برای پروژه آخر ترم من یه کار بزرگ تحویل بدم، یعنی با همون تکنیک و ایده ولی در مقیاس یک اثر هنری!

این دو هفته مشغول هنر زایی بودم! از کار یک متر در دومتری که داشتم فقط نصفش آماده شد و منم همون رو بردم.

بعد این آقا پروفسور اومده میگه اونی که قرار بود بیاد کارهاتون رو ببینه امروز نمیاد فردا میاد بعد منم(خود پروف) حال ندارم حرف تکرار بزنم، منم فردا میام!!!!

الهی من کشته این حس پویاییت!!

منم کارم رو زدم به دیوار استودیو اومده میگه اوکی! این سایزش دو برابر سه برابر هم بشه خیلی خوبه!! خب نظر نده وقتی حال نداری! والا به خدا!!!

بعد یه ساعت پیغام فرستاده تو استودیو که اون آقای یارو فردا هم نمیاد! برید خوش باشید!!!

خب البته لذتی در تکمیل مشق پیش ار موعد تحویل هست که در خوردن بستنی نیست!

حالا دیگه من کارم تموم شده و حسش هم نیست دیگه ادامه اش رو بسازم! و نهایتا هم یک گزارشی هست که باید بنویسم تا جمعه آینده تحویل همین پروف خان بدم!

دچار یه خستگی مزمن شدم!

احساس میکنم نوعی استهلاک دائمی در اعضا و جوارحم نفوذ کرده!

انگار همش دارم میدوم که به یه چیزی برسم اما اون دقیقا چیزی که نمیدونم چیه هی داره دورتر میشه!

یعنی ها کلا هر کاری که انجام میدم راضیم نمیکنه!

یه چیزی فک کنم گم شده!

گمش کردم؟

میشه بخرم؟

اصلا از قبل داشتم که حالا گم شده یا کلا الان من در بحران گمشدگی حاد به سر میبرم آیا؟

نه!! من خوب میشم! میدونم!!


نظرات 5 + ارسال نظر
آلما چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

مطمئنا خوب میشی...منم میدونم

خوشحالم یه نفر بهم امیدواری داد

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ

اگه اینجا بودی میگفتم به خاطر پائیزه.ان شالله خوب می شی!

ساره چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ق.ظ http://pooolak.blogfa.com

این قبلیه نظر من بید که اسم نداشت

پرستو یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ق.ظ http://ommtaha.mihanblog.com

من کشته مرده ی این مدل نوشتنتم.خیلی میدوستم سبکه نوشتارت رو.
ببینم رشته ی تحصیلیت دقیقا چیه یعنی چی باید بخونیم که از این جینگولک بازیا درست کنیم راستی به فارسی توضیح بدیها یا در صورته امکان سوئدی من کلا انگلیسی بیلمیرم

فدات. شما برای اینکه از این جینگولانسا درست کنید که البته به پای هنرهای خودتون نمیرسه! باید طراحی زیورآلات پارچه ای بخونید. یعنی در حال حاضر من دارم modedesign یا به عبارتی kläddesign میخونم!

من دختر اردیبهشتی ام شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://26-27ordibehesht.blogfa.com

چه لحن طنازی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد