Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

خت.نه سورون پارتی!

یکشنبه دیگه مهمونی دعوتیم. خت.نه سورون بچه پروین خانومه! حالا بچه که نه، دیگه مردی شده برای خودش! 6سالشه الان. اینا رسمشونه تو این سن و سال.

خلاصه من و الف جزو مهمونای افتخاری شدیم. آخه پروین خانومه میگفت که فقط چندتا از فامیلای نزدیکشو دعوت کرده. یعنی من الان مفتخر سادات شدم بس که اینا احساس صمیمیت دارن با آدم!

حالا نکته اینه که مهمونی یه روز قبل از مراسم آیینی سنیته! یعنی قبلش مهمونی میگیرن بچه شاد بشه یادش بره کلا قضیه رو.

بعد تازه مامانش میگه که از یه هفته قبلش هم نیاد کلاس ایرادی داره؟ البته شاید دو سه هفته بعدش هم نیاد!!!!

یعنی مادره از بچه بیشتر استرس داره!



نظرات 5 + ارسال نظر
مانلی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:25 ب.ظ http://notepad.persianblog.ir

وااااای خدای من.... شیش سالگیییییییییی؟؟؟ طفلک... منم استرس گرفتم! چه برسه به مامانش!!!

اینا عقلشون هم مالای میزنه آبجی! خب همون اول ببرین دیگه!!!

سرخابی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 ب.ظ http://araz26.blogfa.com

رسمی که باعث درد و رنج بچه بشه !!

رسم که نه، مشکل از پدر مادراست وقتی میشه همون اول این کارو کرد!

روژین دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ب.ظ

وای چقدر این پروین خانم باحالههههه:)))))) اخه واقعا چه فکری میکنن میزارن ۶ سالگی که بچه و خودشون اسیر بشن ... اونم مهمونی قبلش واقعا خندیدم . راستی من الان تازه فهمیدم تو کی هستی اون پیغامتو الان پیدا کردم که ادرس جدیدت رو بهم داده بودی عزیززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم

آره به خدا یعنی پدیده ای هستن واسه خودشونا. بیا اینجا ببرمت هر سری مهمونی :))
پس بگو چرا دیدم تحویل نمیگیری! یعنی تقصیر خودم بودا! باید میگفتم تو اون کامنته که من کی ام! ملت که علم غیب ندارن. خلاصه شما ببقشین

فلفل خانم سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:36 ق.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

ووووییی استرس هم میخواد خب خدا رو شکر پسر نشدیمااا .۶ سال هم خیلی بزرگه !

آره به خدا. ولی خب میشه همون نوزادی اینکارو کرد دیگه!!! خوبه بچه هه برگرده بگه خوبه بیان الان مال خودتونم ببرن؟؟

نازنین چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

برای نجات این قوم مذکر دکترا باید تصویب کنن همون موقع تو بیمارستان پخ پخ کنن و راحت .
میگما حالا کادو چی میبرین ؟؟ دامن ؟؟ :دی

والا اکثرا همون موقع همین کارو میکنن نمیدونم اینا چی فک کردن!!
اوا دامن هم خوب بودا! دیر گفتی! :مساوی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد