Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

شکاف

این الف ما یه عزیز داره، اینقده خوبه، اینقده با مزه است. یعنی چروکای دست و صورتشو که میبینی لذت میبری از اینکه دلش چه شاده. حالا سختی هم کم نکشیده ها.

اما کلا خیلی خوبه، مثلا دوتا بلوز بر میداره میره به دخترش، که عمه الف باشه، میگه کدومو بپوشم؟ بعد عمه فری مثلا میگه عزیز این بنفشه بیشتر بهتون میاد، با اون روسری مونجوقیه خیلی خوشگل میشی. بعد عزیز چی میگه؟

میگه خب دستت درد نکنه من اون زرده رو می پوشم! بعد در حالی که چشمای عمه فری شده قد گردو! عزیز میگه اون بنفشه را بپوشم خب چشمان میزنن! یعنی خیلی باحاله.

حالا چند وقت پیش دیدیمش میگیم خب عزیز جان خوبی خوشی سلامتی؟ عزیز هم برگشت گفت آره شکر خدا خوبم . رفتم دکتر بهم شکاف داد!!! حالا یعنی ما همه شدیم اسمایلی که داره سوت میزنه! هی همه حدس و گمان میزنن که مورد چیه؟ تا یهو عمه فری میاد میگه عزیز جان چکاپ!!! الهی بگردم عزیز هم میگه خب حالا همون، دکترن نمیفهمن!!!

خدا حفظت کنه عزیز.

حالا اینهمه داستان گفتم میخواستم اصلا اینو بگم که این دانشگاه ما از نظر بیمه و دوادرمونی خیلی خوبه. یعنی خوب که همه چی رایگانه! تا همین پارسال هم دندون پزشکی جزو همین مجانی جات بود. بعد ملت همیشه در صحنه دیگه نمیدونستن چی کار کنن هی میرفتن جرم گیری!!! فکر کنم همین شد دیگه الان پولی شده! حیف دیر رسیدیم.

خلاصه اینکه شونصد سال بود هی به الف میگفتم بیا بریم یه شکاف بدیم، هی نمیومد! دیگه بهش اجبار کردم بابا جان ببین دارن مفتی خدمات بهت میدن مگه خودآزاری مزمن داریم استفاده نکنیم؟

دیگه ببینیم این الف خان پرزانت این هفته اش تموم بشه میتونیم ببریمش یه شکاف بدیم هر دومون؟

نظرات 9 + ارسال نظر
ܓ♥ فرزانه ♥ܓ دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:44 ب.ظ http://fari.blogfa.com

سلام عزیز آره گفته بودی کی هستی نمیگفتی هم من می فهمیدم
آخی چه بامزه هست این عزیز جون
آره باب تا مفت هست یه شکاف برید خوبه که
من فکر کردم اول منظورشون شیاف هست هه هه هه
شاد باشی عزیز بای تا یکماه دیگه برم ایران و بیام

آره ما هم اولش فکر کردیم همونه حالا ما هم بریم یه شکاف بدیم ببینیم چه خبره؟؟
ایشالا که ایران حسابی بهت خوش بگذره عزیزم

مومو دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:54 ب.ظ http://mo-mo.blogsky.com

ممنون
امرتون انجام شد
مرسی که خبر دادی بانو

قربون شما خانوم دکتر!
عرض مختصری بود که شما لطف کردی

خانومی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://farazani.persianblog.ir


سلام
ممنون از حضور مهربونت عزیزم
مطالبت جالبه
راستی من فکر کردم منظور عزیز ش ی ا ف بود

سلام خانومی ممنون عزیزم
آره ما هم فکر کردیم همونه

فلفل خانم سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ق.ظ

آخی عزیزم آدم پیر یه نعمتیه واسه آدم !خدا واستون نگهشون دارن.
خب تنبلی نکنین دیگه یه شکااف بدین
چه خوب بوده که دندانپزشگی هم مجانی بوده !معمولا؛‌هیچ جا دندانپزشکیش رو بیمه نیست

آره واقعا . خدا پیرهای شما رو هم سلامت نگه داره.
حیف ما دیر رسیدیم وگرنه تا حالا من یه ست دندون مصنوعی هم گذاشته بودم

نازنین سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

منم خیلی دلم شکاف میخواد :))

شما اوضاع احوال بیمتون چطوره؟ یه پرسجو بکن ببین شاید شما هم مفتی رفتی شکاف!

مانلی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ق.ظ http://notepad.persianblog.ir

خوش به حالتون. ما که بیممون به هیچ دردی نمیخوره! همش باید پول بابت شکافاش بدیم!!

وا؟ یعنی قانون نیست کلا اینجا؟ من فک میکردم همه جا همینطوره!!!!
خب حالو غصه نخور بیا خودم میبرمت اینجا میگم این منم اون دفه شکاف اشتباهی شد!

ساره چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ http://pooolak.blogfa.com

آخی نازی!من فکر کردم منظورش شیاف بوده!

ما هم همینطور!!

مامان تینا و سینا چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ http://www.ashpazi.blogfa.com/

ای جانم عزیزوووووووووو
ایشالله خدا حفظش کنه الهیییییییییییییییییییی ....

خدا عزیزای شمارو هم حفظ کنه

ریحان یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

سلام دوست جون خوبی؟
رفتید بالاخره یا نه؟من که از هر گونه دکتر و آزمایش و اینها فراری هستم
خدا حفظشون کنه واستون

سلام دوستم. نه بابا وقت نشد مهمون داشتیم و کار زیاد!!
سلامت باشی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد