Lady Stitch

tell me more..

Lady Stitch

tell me more..

نوزده دیسمبر

خب من الان خیلی خوابم میاد!

بعدشم اینکه دو سه روزه خیلی دوندگی و خرید و اینا. کلی هم خودمون رو شرمنده کردیم بعد مدت ها! دیگه از کتونی بنفشه خداحافظی کردم! تقریبا مرده بود دیگه و الان یه جفت کتونی نو دارم و عین این بچه مدرسه ای ها هی هم قرچ قرچ صدا میده!

این Year End Sales هم خوب چیزیه ها! کلی از بی نوایی در آمدیم!

دیگه اینکه دیشبم دوست الف و خانمش شب موندن خونمون که ماشینشون بمونه تو پارکینگ و صبح که ما داریم میریم یونی اینارو هم ببریم فرودگاه. چون واسه کنفرانس دارن میرن تا.یلند.

هفته پیش هم که عصری اومدیم خونه دیدیم روی در خونه یه برچسب چسبوندن که بیاید دفتر پست بسته دارید! ما هم عین رابینسون کروزه هایی در جزیره، هیجان زده از اینکه کی برامون چی فرستاده راهی لایه های درونی شهر شدیم و سر انجام دفتر مرکزی پست را سر انجام یافتیدیم! و بعله دیدیم بابابزرگه و مامان بزرگه کلی هله هوله فرستادن. از کشک و نبات تا برگه هلو و آلبالو خشکه و اینا! این طفلکی الف هم اون شب اینقده پسته و بادوم و لواشک خورد که فکز کنم تا مدت ها بچه  تقریبا اشباع شده !

میگما

نمیدونم دچار سندرم درد بی درمون شدم یا استرس کاذب از خوشحالی موجود؟؟ یعنی تا میام خوشحال باشم هی همش فکر میکنم الان یه اتفاق بدی میوفته!

کلا خل شدم گویا!

یعنی الان خیلی اتفاقات خوبی قراره بیوفته اما من انگار تو دلم دارن خیار شور میخورن!!!!!



نظرات 10 + ارسال نظر
آلما دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://almaa.blogsky.com

انگار خوشی نیومده به ما ها!!! حالا هم که کلی اتفاق خوب قراره بیفته این دلشوره چی میگه این وسط؟؟؟

واااای این بسته پستی چه حالیییییییییییییییییی میده
کتونی نو مبارک

چه میدونم والا! اصلا یه وضعی شده!!!
منم که عاشق نامه و بسته پستی
ممنون آلمایی

ساره دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ http://pooolak.blogfa.com

لواشک !آلبالو!برگه هلوآخه فکر نمی کنید من هم دل دارم ؟ هوس می کنم؟اون وقت سر کار چه کار کنم؟

الهی ولی بابا شما که تو سرزمین رویاها زندگی میکنید

نازنین دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 ب.ظ

مبارک خریدات دوستم ، ایشالله به شادی بپوشی :*

ممنون عزیزم :*

زنجبیل سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ق.ظ

از خوشی الان خیلی لذت ببر .
بعدا بیا همینو به خودم بگو چون منم بعد یه خوشحالی همین حس و دارم

ا پس یه سندرم رایجه!!!
ولی بیا با هم درمانش کنیم و از خوشی الانمون لذت ببریم

nanazi سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ق.ظ

میگمااا!! شب یلدایی یه تک پا بیایین خونه ما همین بغل!! قربونت اون بسته رو هم بنداز زیر بغلت بیار که دهنمون بیکار نباشه !!! البته اگه حاجی آقا چیزی تهش گذاشته باشه .

حاجی رو خوب اومدی ها!!!!! اگه میشد؟ آخ که ما هم تنها نبودیم

ریحان سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.manoshosho.mihanblog.com

مبارکت باشه دوستی هم خرید ها هم سوغات ایران دستشنم درد نکنه براتون میفرستند و به فکرتون هستند ما هر وقت کسی میاد برامون میاره و حمله میکنیم

ممنون دوستم آره یه هیجان خاصی در این ارسالی ها هست

فلفل خانم سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

من که همه خریدامو گذاشتم واسه این آخر سالی که همه جا حراجه
به به چقدر ادم ذوق میکنه وقتی از یه جا واسش چیزی میفرستنا اونم از راه دور اونم مامان بزرگ بابابزرگ بفرستن.نوش جونتون خدا سایشونو از سرتون کم نکنه.
به هیچ عنوان این فکرا رو نکن عزیزم فقط لذت ببر

آره دیگه فلفلی منم یه سال هیچی نخریدم و این چند روزه کشتم خودمو با آف هایی که اینجا گذاشتن
ایشالا خدا سایه بزرگای شمارو هم بالای سرتون نگه داره گلی
بووووس

فنچ بانو پنج‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ب.ظ

پس تو هم عین خودم منتظر حراجی
چه حالی می ده خدایی با نصف قیمت آدم چیزایی که دوست داره و البته احتیاج بخره... دل خوش که باشه همین ها هم هیجان انگیز می شه نه خرید فلان مارک خفن... والا!

عزیزمی فنچی

روژین سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

وای بسته پستی چه حس خوبیه عین یک سورپرایز میمونه ...به به خرید های جدید .. راستی عاشق جمله اخرت شدم خیارشور خوردن:))))))))))))))))))))))

نگین شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://www.mininak.blogsky.com

سلاااام
این حس طبیعیه نه که ما همه ماشالا خوش شانسیم! تا میایم خوشی بکنیم یه چیزی اون وسط خراب میشه حالا ته دلت خالی نشه دوس جون ایشالا چیزی که بد باشه پیش نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد